top of page
Casual Meeting

Hypertransparenta marknaden

Vi gör mer än allt för att visa våra kunder varför vi är det bästa företaget för deras behov, vilket inkluderar specialtjänster för att garantera absolut kundnöjdhet.

Observationer

I dagens hypertransparenta marknad är kunderna medvetna om att det finns många alternativ att välja mellan oavsett vilken produkt eller tjänst de ska köpa. Tack vare att kunderna ett klick bort har tillgång till obegränsad mängd information har de ett bättre förhandlingsläge när de ska fatta ett köpbeslut. Kunderna är också mer reserverade och skeptiska till reklam, framförallt den reklam som riktas direkt till kund som exempelvis sms, telefon och mejl. Aldrig tidigare har det därför varit så viktigt och samtidigt svårt, att fånga och behålla kundens uppmärksamhet.

Image by Christin Hume
Data Analyst

Erfarenhet

Vi har många års erfarenhet av att sälja komplexa produkter och tjänster. Vår personal utvecklar ständigt sin förmåga att vara pedagogisk för att kunna beskriva komplexa tjänster med ett enkelt språk. Genom att ställa frågor hjälper personalen kunderna att identifiera sina behov istället för att låta sig övertalas av en säljare. Då skapas en högre grad av kundnöjdhet.

Känsla

Kundernas känsla blir helt enkelt bättre efter ett köp där de upplever sig ha full kontroll över beslutet. Försäljning ska alltid upplevas som kundservice.

Image by Tyler Franta
bottom of page